Kurs copywritingu

Okładka kursu copywritingu

Kurs jest jeszcze w trakcie tworzenia, brakuje kilku odcinków.

Natomiast… Po co w ogóle uczyć się copywritingu?
Przecież dziś mamy AI, które wszystko za nas napisze!

No nie. Nie napisze.

AI to świetna pomoc i w kursie pokażę Ci jak ułatwia nam żyćko i odwala za nas większą część roboty, ale to TY musisz wiedzieć co i jak działa.
AI nie zna się na emocjach, ludziach, psychologii, nawykach i całej reszcie, a m.in. tego nauczy Cię kurs.

AI oszczędza czas, ale odwala za nas całej roboty.

Copywriting:

  • jest fajną ścieżką kariery (szczególnie grube pieniądze w social media marketingu),
  • pomaga pisać lepsze teksty na strony WWW (dodatkowa umiejętność, za którą możesz liczyć więcej $),
  • pomaga w codziennym życiu (w rozmowach, w pisaniu, we wszystkim),
  • pomaga lepiej korzystać z AI, bo lepiej się z AI dogadamy,
  • i wiele więcej. 🙂 

Plan kursu

1. Wstęp

Wstęp do kursu.

2. Podstawy copywritingu

Jak zawsze – czas zacząć od podstaw. Albowiem bez podstaw nie ma nic.

3. Zaawansowane techniki

W tym dziale nauczysz się pisać profesjonalne copy.
Niczym copywriter z wieloletnim doświadczeniem. 👌

4. Szablony copy

Nie ma co wymyślać koła na nowo. W świecie copywritingu istnieją pewne schematy, które ułatwiają naszą pracę.

5. Praca

W tym dziale dowiesz się, jak zacząć monetyzować nowo nabytą wiedzę!

6. Bot do copywritingu

W nagrodę za ukończenie całego kursu otrzymasz dostęp do potężnego narzędzia AI, które będzie pisało teksty za Ciebie.

Lista odcinków

Wstęp

Informacje

Jak się uczyć?

Podstawy copywritingu

Nie pisz o sobie… cz. 1

Nie pisz o sobie… cz. 2

Rozwiązanie zadania

Naprawmy innych

Kolejne zadanie

Jak myśleć jak copywriter?

Przykład myślenia jak copywriter

Nasz niewidzialny przyjaciel

Pisz tak, jak mówisz

Podsumowanie działu

Zaawansowane techniki

Na czym polega sprzedaż?

Przyszłość vs teraźniejszość

Psychologia sprzedaży

Research

Dig deeper

Emocje

Pobudzaj wyobraźnię cz. 1

Pobudzaj wyobraźnię cz. 2

Jak pisać lepsze copy?

Szablon i niecodzienne podejście

Szablony copy

Dobre przykłady zamykania

Nagłówki, które klikają cz. 1

Nagłówki, które klikają cz. 2

Zadanie

PAS

AIDA

FAB, Storytelling i inne

Praca

Jak znaleźć pracę?

Mail do klientów (szablon)

Bot do copywritingu

Dostęp do bota

Copywriting AI Machine